Οι μαθητές του Γυμνασίου Καρύστου σε ρόλο…. Σκηνοθέτη!!!

Την Πέμπτη 12/12/24 και την Παρασκευή 13/12/24  μία ομάδα μαθητών, που είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, μετέβη στο Γιοκάλειο Πνευματικό Κέντρο Καρύστου, όπου και παρακολούθησε τις δράσεις από τους εκπροσώπους τους Φεστιβάλ Ελληνικού Ντοκιμαντέρ Χαλκίδας- Docfest. Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγήτριες κα Κλεοπάτρα Χουντάση και κα Αθανασία Μπίτσικου.

Την 1η μέρα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, οι μαθητές παρακολούθησαν αρχικά μία σύντομη εισαγωγή και ήρθαν σε επαφή με τις έννοιες ‘’σκηνοθεσία’’, ‘’σενάριο’’, ‘’πλάνο’’, ‘’μοντάζ’’. Στη συνέχεια ανέλαβαν δράση και μαζί με τους υπεύθυνους έφτιαξαν μία σύντομη ιστορία , την οποία και σκηνοθέτησαν. Οι μικροί μας μαθητές, έστω και για λίγο έγιναν σκηνοθέτες, ηχολήπτες, ηθοποιοί και καμεραμέν, κάτι που τους γοήτευσε ιδιαίτερα.

Τη 2η μέρα οι μαθητές ολοκλήρωσαν τα γυρίσματα της σύντομης ταινίας που δημιούργησαν και έπειτα  ασχολήθηκαν με γυρίσματα Ντοκιμαντέρ. Γι’ αυτό το σκοπό μπήκαν στη βιβλιοθήκη του Γιοκαλείου Ιδρύματος, όπου η κα Ζωγραφιώ  Γεωργίου έδωσε μία σύντομη συνέντευξη για την ιστορία της βιβλιοθήκης.

Ομολογουμένως ήταν μία βιωματική, διαδραστική εμπειρία, που είχε ως αποτέλεσμα να ελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών μας και ελπίζουμε να επαναληφθεί σύντομα.

admin

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει...